دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۵
۰ نفر

مدیریت شهری تهران معروف به مدیریت جهادی است. آنها توانستند با ورود به عرصه‌هایی که قبلا کسی جرات ورود به آن را نداشت، مثل آرامستان‌های جایگزین تهران یا معضل زباله‌گردها یا آسفالت معابر، آنها را حل کند.

یزدی خواه

به گزارش همشهری آنلاین، سید علی یزدی‌خواه، ، نماینده مردم تهران در مجلس: تیم ششم مدیریت شهری در شهرداری و شورای شهر معروف به مدیریت جهادی هستند. آنها توانستند با ورود به عرصه‌هایی که قبلا کسی جرات ورود به آن را نداشت، مثل آرامستان‌های جایگزین تهران یا معضل زباله‌گردها یا آسفالت معابر، آنها را حل کند. یا معضل حمل و نقل تهران را رفع کند. ریسکی که شهردار تهران در زمینه خرید اتوبوس و واگن مترو از منابع داخلی و خارجی کرد، یا ایجاد مسیر اتوبوس‌های تندروی برقی و بهره مندی از فناوری هوشمند کار بزرگی است.
کار دیگر روددره فرحزاد بود که پس از یک توقف چندده‌ساله انجام گرفت. با توجه به این مسائل باید بگویم که اقدامات شهری اقدامات قابل افتخاری است و به عنوان یک شهروند و خادم مردم از زحمات شهرداری سپاس‌گزاری می‌کنم. البته ممکن است در صدها هزار میلیارد تومان کار و برنامه‌ای که پی‌ریزی شده، چند اشکال کوچک هم به وجود بیاید اما خروجی کار و جمع به دست آمده به شدت مثبت است. این اهتمانم عزیزان قابل تشکر است. بارقه‌های امیدش هم خودش را دارد نشان می‌دهد مثل خرید واگن مترو و ازدحام مترو و اتوبوس‌های شهری را کم می‌کند. در دوره قبلی شورا عزا می‌گرفتند برای حقوق رانندگان حمل و نقل و امروز به خرید اتوبوس و واگن رسیده‌ایم که گاهی مثبت است.

کد خبر 868601
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha